Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Romantisk ferie i Australia


Tilstanden er enkel; du og partneren din ønsker en uforglemmelig og flott ferie i Australia. Problemet ligger bare i at dere ikke aner hvordan dere skal gå frem når det kommer til kjøp av billetter, hotell og liknende for å få en flott ferie.

Sjekk med sta travel (hvis de eksisterer enda) og kilroy travels som også ble foreslått. Prøv også finn.no, jeg har funnet noen kurante billetter der. Jeg reiste til Australia i 2003 og betalte ca. 10 tusen norske kroner for flybilletten tur-retur. Så jeg tror du bør regne med å måtte betale ca. 10k, kanskje litt over.

Ellers vil jeg anbefale Australia, utrolig flott land. Hvis dere skal være i Sydney hele tiden bør du ta en tur til Blue Mountains, utrolig flott natur der oppe. Det går som regel sånn guidede dagsturer opp dit, husker ikke hva det kostet, men tror ikke det var så mye. Dette er et flott mål for romantiske par på tur.

Jeg ser at den australske dollaren har styrket seg mot krona siden jeg var der, men likevel er det meste veldig billig, etter norsk standard. Mener å ha lest at det australske lønnsnivået er ca. 50% av det norske.

Kjøp deg en reisebok, lonely planet har masse gode reisebøker. Eventuelt søk litt rundt om kring på internett etter hva som er lurt å gjøre i Australia. Møt aldri opp i et land uten å ha sjekket viktige ting først!
Australia anbefales på det varmeste.
0 Responses